Summa sidvisningar

söndag 7 juni 2009

Chester gick som en klocka

Igår var jag hos Fredrik, "hovis" och masserade hans trav häst, en vacker fuxfärgad ädel valack på 4 år.
Det gick bra, han var så snäll och tyckte det var så skönt..
Efter det så tittade på hans andra travhäst som var den andres pappa. En ståtlig hingst på 10 år, fux med en hel del vita tecken,.Han var så perfekt i musklerna och en riktig gentleman..Kul och träffa så fina trevliga hästar.

Jag red Chester när vi kom hem. i Dressyr/western teknik samt cavalletti träning..
Han har sådan energi och har nu börjat använda den på rätt sätt med viss vägledning, haha.

Medan jag red så körde syrran och ungarna ut med Hassel en runda..
Spinell Följde mig och Chester ifrån hagen, så hon fick sin dagliga motion min lilla gamla tanta...Jag kan knappt ta till mig att hon nu är 24 år fyllda..

När vi var klara med träning och motionering gick jag och syrran upp med hästarna på betet
igen.

Inga kommentarer: