Summa sidvisningar

söndag 16 januari 2011

Föreläsning på Annehemsgård



Torsdag 27 januari 2011, tid: 18.00-ca 19.30

Vi kommer att gå in på dessa ämnen:

* Problemlösning ex (Varför gör min häst inte som jag ber den om. Min häst vill inte gå, vad skall jag göra? Min häst är aggressiv!)

* Ledarskap (Hur skall jag göra för att få ett bra samarbete med min häst.)

* Smärta (varför får så många hästar ont?? Hur ändras hästen när den har ont?)

* Hästpsykologi (Hur skall jag tänka när jag är med hästen..)

* Kommunikation med hästen (Kan jag "prata" med min häst så den förstår mig)

* Hästens beteende


Du får ett litet kompendier med ämnena vi går igenom

Vi bjuder på kaffe och kaka..


Kostnad: 200:-

Anmälan till kvällen gör du till
Veronica eller Rikard Andrèn
0413-322 40
annehemsgard@hotmail.com

Inga kommentarer: