Summa sidvisningar

tisdag 30 augusti 2011

FÖRELÄSNING: HÄSTPSYKOLOGI/HORSEMANSHIP PROBLEMLÖSNING HOS HORZE

ONSDAG DEN 14 SEPTEMBER, TID 19.00

VERONICA & RIKARD ANDRÉN IFRÅN ATS UTBILDNINGAR KOMMER OCH FÖRELÄSER FÖR OSS.

• VAD SKALL JAG TÄNKA PÅ NÄR JAG ÄR MED HÄSTEN.

• PROBLEMLÖSNING (VARFÖR GÖR MIN HÄST INTE DET JAG BER DEN OM).

• LEDARSKAP (HUR SKALL JAG GÖRA FÖR ATT FÅ ETT BRA SAMARBETE MED MIN HÄST.)

• SMÄRTA, VARFÖR FÅR SÅ MÅNGA HÄSTAR ONT? HUR ÄNDRAS HÄSTEN NÄR DEN HAR ONT OCH HUR SKALL DU UPPTÄCKA SMÄRTAN??

• HÄSTPSYKOLOGI , KOMMUNIKATION MED HÄSTEN, HÄSTENS BETEENDE

RING ELLER MAILA OSS FÖR ANMÄLNING:
HorZe: 040- 94 42 00 anette.nilsson@horze.com
--------------------------------------------

OBS!

Vi kommer att ha 20% RABATT på vår bok Fantastiska resan

Du som anmäler eller bokar dig på en privatlektion eller
hästmassage denna dag får 30 % rabatt på detta.
Du som anmäler dig till någon av våra utbildningar får 10% rabatt på detta.

Inga kommentarer: