Summa sidvisningar

fredag 11 maj 2012

Äntligen är vi på plats!

Vi har nu bott på Ljungstorpsgård i en vecka. Känns verkligen inte så då det varit flytt av vårt hem samt hästar mm.
Tiden bara springer iväg

Tre dagar med massage elever har redan genomförts samt igår kväll har vi haft föreläsning i säker hästhantering/hästpsykologi.. Känner mig en aning trött;) Men jag har fått så positiv energi av hästar och underbara människor.. Jag älskar mitt jobb och mitt nya hem ♥

Föreläsningen igår kväll..

Visar massage grepp på Chester

Våra gamla töser Miami Sound 22 år och Spinell 27 år..
Mighty med sina små vänner Lilis och Polly

Hmmm vilket håll var det nu;)

Ett rum nästan klart;)



I helgen ska vi städa ur Annehemsgård och Plocka upp På Ljungstorpsgård;)
Nästa vecka kommer ett nytt gäng elever och vi skall jöbba med hästpsykologi samt massera och massera och massera;))

Jag och barnen och syster yster har provridit ner i skogen och ut på banvallen och jag säger bara WOW!
Vilken natur och luft.. Så härligt och hästarna är så pigga och framåt.

Inga kommentarer: