Summa sidvisningar

tisdag 28 augusti 2012

Chester ox

♥♥♥ Tänk att man kan älska ett djur så..
Min Chester och jag har fått ett väldigt starkt band emellan.. Det går ifrån klarhet till klarhet hela tiden och jag älskar honom såå himla mycket.

Häromdagen så skulle vi ta oss över ett stenrös och jag hoppade av och smackade på så han hoppade.. Det var inte så högt;) 40 cm kanske.. Men jag släppte honom så jag inte skulle störa honom. Han tog fart och hoppade och busade iväg en bit inne på vår mark;)

Jag ropade mitt gälla hästrop och visa med mitt kroppsspråk att han skulle komma. Då vänder han som på en 5 öring ca 30 m ifrån mig och vänder tvärt och travar fram till mig igen..

Allt arbete med förtroende och respekt har gett ett så otroligt resultat.. samt att visa sin glädje att se sin häst och berömma, berömma och berömma:)

Min älskade häst. ♥♥♥

Ibland är vi kompisar och ibland är vi arbetskamrater;)






Inga kommentarer: