Summa sidvisningar

torsdag 8 november 2012

Längtar

Nu längtar jag till snö och några minus. Jag är så trött på detta regnande och all lera som blir. Vi har varit lite krassliga från och tillbaka men så är det ju på hösten och speciellt med barn i skolan..
Vi har haft våra höstträffar i massage utbildningen och nästa träff sker i början på december. Mmmm kommer tänka på kaffe och pepparkakor och lussekatter. Det är en myspysig tid som kommer. Jag älskar julen som är ganska så känt bland våra nära och kära;)

Chester sprang omkull i hagen när han skulle styla sig för oss och blev ganska kram ett tag. Efter ett antal massagebehandlingar och täcke när det varit kallt så är han nu bra igen. Blev rädd där ett tag.. Min älskade lilla kille som är en anings klumpig när det kommer till att visa upp sig;)

En härlig höstdag och Polly och Lillis njuter i solen.

Uppvärmning innan ridning:)


Pappa håller lektion:)


Halloween har vi firat med monster och spindlar. Mamma bjöd på varmrökt lax, potatis och romsås.. Mums det var så himla gott. Vi firade hemma hos oss och under dagen så pyntade vi hela huset fullt med läskigheter. Ungarna tycker det är så kul att klä ut sig och det gör faktiskt vi vuxna också;) Det är kul att överdriva med hår, smink och kläder:)













Min gamla dam:)




Inga kommentarer: