Summa sidvisningar

onsdag 12 december 2012

Vinterland

Nu har det varit kallt ett bra tag och det är skönt att slippa regnet. Marken lyser upp så vackert med all gnistrande snö:)

Hästarna tycker det är härligt och rulla sig i snön. De blir lite extra busiga i det kalla vädert och det är urkul att stå och studera dem.

Jag och Michel har julpyntat i stallet och även i ridhuset. Riktigt mysigt är det och när vi var färdiga så kom Rikard ut med varm choklad till oss. Kan det bli bättre... nä inte som det känns nu:)

Idag har syrran varit här och vi har tränat lucia med Lillis, Polly och Hassel och alla barnen. Michel red i sin nya westernsadel och han satt som gjuten. Polly galopperade mer än gärna och det är ett gott tecken på att sadeln sitter bra:)

Burit vatten i massor har vi också gjort. Rikard är dålig i ryggen så jag har fått lära mig att köra stora traktorn. När jag var klar med att tömma gödsel och fyllt halm så backade jag in den alldeles själv i garaget. Riktigt stolt över mig själv där;)
















Inga kommentarer: