Summa sidvisningar

onsdag 10 april 2013

Mycket nu :)

Hej igen ;)
Ber om ursäkt för ett mycket låångt uppehåll..

Jag har inte haft ork eller tid att blogga då vi haft så mycket träffar, ridlektioner mm mm.
Jag vill så gärna men när kvällen kommer så dråsar jag ihop på soffan.

MEN nu kommer det ett inlägg och jag ska skärpa mig med att blogga om så ett litet litet inlägg ;)

Idag gratulerar vi till en avklarad Examen i hästmassage och Friskvårdskonsult
Therese Lindgren, Cecilia Myrèn och Annette Rosenberg.
Härligt jobbat tjejer!



Vi har ju en ny häst i stallet som varit hos oss i några veckor nu:)
Limbo är haans namn och är snart 19 år gammal.
En hopphäst som skall ta det lite lugnare så han får massage behandlingar samt gymnstikövningar ifrån marken.
Han var med i vår utbildning HCC och vilken connection han och eleven fick. Härligt att se hur han "kom ner på jorden" och stod och slappande av så fint.
Göran och Limbo har också jobbat lite tillsammans och det har gått kanon. Em ödmjuk och härlig häst.

Massage utbildningen har han också varit med på och gissa om han gillar att vara i centrum. Lösdrift går han på med de andra killarna och gissa vem som bestämmer;)

Kompisar


Grupp 10 fick knåda ponnys samt Mighty som njöt i fulla drag. Det är ara så jobbigt med fällningen nu;)
Polly blev riktigt "bortskämd"


Mighty: Ser du mig;)


Hassel njuuuter av massage :)



Kajsa har vårkänslor.. Shiit ta skydd ;)))


Tränar lite med Chester i WE


Då kommer grupp 11 imorgon.. Djupa muskler och ut och besöka nya stall och nya hästar för massage och skriva journal:) ska bli kul att praktisiera tillsammans med våra elever på hästar vi aldrig träffat :)


Inga kommentarer: