Summa sidvisningar

fredag 7 november 2014

Helt sanslöst

Jag är fortfarande krasslig men börjar bli piggare. Det minsta jag anstränger mig så hostar jag tills jag inte får luft.

Det enda jag orkar med hästarna just nu är att gosa, ge foder och kratsa hovar. Men imorgon skall jag se om jag orkar träna lite med Prince.

Det som har varit positivt är att jag orkat sitta och jobba med materialet på våra utbildningar och uppdaterat lite text på hemsidan. Suttit och funderat över om vi ska ha lite lucia i ridhuset eller inte ;)

Igår var jag med nere på parkour och tittade när killarna tränade. Så duktiga de har blivit och samtidigt modiga. Balansera 2 meter upp på en stång och hoppa och landa på ryggen ifrån höga höjder ner på en tjock matta. Satt med hjärtat i halsgropen många gånger. Då höll jag i syrrans brallor och knep i hop ögonen, hahaha :)

Skönt och träffa sina soulmates och bara snacka och sitta och slappa rakt ner på golvet i gympasalen.

Jag och Pauline gick igenom anatomi och jämförde hundens och hästens skelett och muskler. Väldigt intressant och vi har lite ideèr kring detta längre fram ;)


Inga kommentarer: