Summa sidvisningar

lördag 4 april 2009

Träningen går framåt

Vår ena söta kissemiss Piff ville också vara med på ett hörn.
Hon är väl vacker..kelen liten snuffa:)

Veronica red Mavve igår, det gick bra. Nästa vecka ska vi se om vi kan komma ut en sväng med honom:)
Christina var också här och fixade så fint i stallen, min söta väninna. Hon tog mod till sig och red Spinell i corallen, sit Christina red var "Spinne" lite busig och det är inte lätt när man är nybörjare...på det här med hästar:)

Jag själv red Chester och han är så duktig och vill hela tiden vara till lags.
Vi jobbar på med galoppen han är lite stressad fortfarande i den men det börjar arta sig.
Jag står upp för att jag vill han skall vara fri i ryggen, när han arbetar.



Det luktade gott om stona också sa han på sitt eget lilla vis:)



1 kommentar:

PiLi sa...

Efter min blogg-torka, börjar jag komma igång lite igen..:)
Men ooj va det har hänt grejer hos er!!!
Jättekul att läsa dina inlägg och njuta av alla härliga och vackra bilder av natur o två- o fyrbenta..
Som sagt.. Rickard börjar bli en hejare på att fota!!!
Kram till er alla..:)