Summa sidvisningar

onsdag 7 oktober 2009

Snyft!! glöm aldrig varför du en gång började med hästar..

Förhoppningsvis av kärlek!!

Jag fick en länk bifogad och mår fruktansvärt dåligt.
VARFÖR!!! måste vissa människor utöva en fruktansvärd maktkamp med sin häst..

http://www.youtube.com/watch?v=lkxOp_xfVEg


Hade jag sett något av detta i verkligheten hade jag sagt ifrån på skarpen!
Att misshandla djur för att man inte kan få den där efterlängtade pokalen i näven, nä tvi vale..

Då är det dax att sluta med hästar och börja med materiella ting istället..

VÅld föder våld..
Jag bara tänker vad som försiggår på hemmaplan hos vissa människor..
När ger det mig rätten att slå ett djur eller en annan människa???

Kanske skulle chefen får slå, på sin anställda när denne inte gör sitt jobb korrekt??

Kanske skulle läraren få drämma till med linjalen på eleven som lever bus???
OBS... skrivet med sarkasm!!

Inga kommentarer: