Summa sidvisningar

tisdag 9 november 2010

FÖRELÄSNING I: HÄSTPSYKOLOGI/HORSEMANSHIP/PROBLEMLÖSNING HOS HORZE I LOMMA


Onsdag den 1 december, tid 18.30

Efter stor efterfrågan ordnar vi ännu en kväll med:
Veronica Andrén ifrån ATS utbildningar som kommer och föreläser för oss. Veronica kommer att gå in på dessa ämnen:

• Problemlösning ex (Varför gör min häst inte som jag ber den om).
• Min häst vill inte gå, vad skall jag göra? Min häst är aggressiv!
• Ledarskap (Hur skall jag göra för att få ett bra samarbete med min häst.)
Smärta, varför får så många hästar ont??
• Hur ändras hästen när den har ont och hur skall du upptäcka smärtan??
Hästpsykologi (Hur skall jag tänka när jag är med hästen..)
Kommunikation med hästen (Kan jag "prata" med min häst så den förstår mig)
• Hästens beteende

--------------------------------------------

I butiken har vi extra erbjudande denna kväll..

• 20% på barnkläder
• 15% på vintertäcken
• 20% på ridbyxor dam/herr
• Gratis brodyr vid köp av schabrak!


Vi bjuder på kaffe och kaka..
Varmt välkomna till en trevlig och lärorik kväll..


Anmäl dig till Anette på: 040-41 01 10 eller E-mail: malmo@horze.com

Inga kommentarer: