Summa sidvisningar

måndag 27 oktober 2014

Höstvindar

Jag blev så paff i morse då jag hörde hur det pep till nerifrån trappen. Det var strömmen som kom tillbaka och det hade varit strömavbrott.

Det blåste en aning ute och i mellan åt så kom det några rejäla vindkast. Undrar om det är vinden som gjort att det var strömavbrott eller det berodde på något annat?

Idag har jag rättat en hel del delprov som strömmar i för fullt just nu ;) städning av skrivbordet som skall följas upp imorgon, hihi det behövs kan jag säga ;)

Trädgårdsmöblerna är tvättade och skall ställas in inomhus när de torkat.

Nu skall jag ut till mina älskade fyrbeningar och sedan tänkte jag se om naturen har något finst att erbjuda till en höstgrupp :)

Uppdaterar senare ifall det fanns något fint ;)






Inga kommentarer: