Summa sidvisningar

måndag 29 december 2008

Ridit och kört..

Idag har Jörgen och Rikard fixat till i sovrummet, och undertiden var Michel och Rasmus ute och lekte..
Jossan hon sussa så gott i vagnen, så Pauline och jag passade på att rida Chester och Mimsan..

Vi red över på betet och drillade lite ledarskap från ryggen, det fick hästarna att dämpa sig en aning de vart pigga när de fick komma ut på det mjuka gräset..
Det var så himla härligt, nöjda o harmoniska, hästar och glada ryttare, det var vi det.

Sen tog jag och Pauline och Jossan en åktur efter Hassel, det var kul, men en j-a trafik och billister som inte kan ta hänsyn. Det gör mig så himla förbannad! vuxna människor som inte kan tänka på mer än sig själv fy fanken säger jag bara. Många borde nog kolla upp, synen, för på vår 70 väg hålls det nästan aldrig under 90 100..som sagt detta gör mig urförbannad..Vi fick en härlig åktur iallafall och Hassel, var verkligen på hugget.

Nu skall vi äta kebab, mums
Kram alla och kör lugnt!

Inga kommentarer: