Summa sidvisningar

torsdag 4 december 2008

Spinell xx mår prima, pigg så in i attan:)

Idag har Christina varit här och ridit Spinell och fixat..
Spinell gillar verkligen Christina, det syns på hela henne:)

Christina gav sig bara den på att hon skulle galoppera, idag så det tog några språng på grus vägen, det var till att hålla i hatten!! När det var dax att sakta av bockade Spinell lite för hon ville naturligtvis fortsätta..
Efteråt så gick Spinell med långa mjuka bak kliv, hon mådde bra av att röra på sig och bli riktigt varm.

Jag masserade henne lite på halsen igår och gud vad hon njöt..hovslagarens bil gick i paj så han kunde inte komma, så då blev det lite tid över..

När jag kom ut i stallet på eftermiddagen, fick jag mig världens överraskning Christina hade städat hela stallet och mockat..det är så fint..
Jag har suttit och jobbat vid datorn i 3 dagar, och är så psykiskt trött, men blev så pigg och glad av att se stallet så fint..

Jag red Chester och vi tränade på förflyttningar och jag tränade på min sits..Sen skrittade vi av för hand och gick och mös och kelade..

Inga kommentarer: