Summa sidvisningar

torsdag 17 juni 2010

Hela familjen tillsammans

I början på veckan rättade vi en hel del prov som kommit in från elever och hämtade ut mer material på bokbinderiet då det hoppat på fler elever:)på massage utbildningen.

Vi jobbar på nytt material med mer muskelbilder och hästpsykologi..
Vi kommer att skriva en bok om hästmassage och en bok om inridning som är börjad på.
-------------------------------------------------------------------------------

Pratade med en elev idag som hade problem med en häst som gick orent i ett bakben.. En diffus bakhälta och som vi diskuterade en bra stund för några veckor sedan..

Som sagt idag ringde eleven och med massage, två dagar i veckan och lite gymnastiska övningar är nu rörelsestörningen borta:)

Man blir så glad av att höra en sådan berättelse. En sådan berättelse som jag själv varit med om i min egen verklighet ett antal gånger..

Då man får bekräftat att det hör gjorde jag bra och jag hjälpte den här individen pga rätt kunskap om hur hästen fungerar.

Sug på karamellen och ha minnet med dig ut till nästa häst.. Du växer med kunskap/kram
---------------------------------------------------------------------------------

Igår red både jag och Rikard Duo och idag har hela familjen ridit tillsammans. Härligt !!!!!

Jag och Michel byggde en bana tillsamma¨ns medan pappa vilade i en solstol.

Coola killar;)

Slalom banan gick galant för de små;)












Inga kommentarer: