Summa sidvisningar

torsdag 3 juni 2010

Äntligen sol och värme:)

Igår så arbetade jag med Chester lös i corallen och vi hade jättekul:)
Hoppade någon bom och sicksack mellan koner.. Kändes skönt och röra på sig själv också;)

Efter en stund fick Chester beta och gud vad han njöt..

Idag har jag jobbat med Hassel i corallen med att flytta bakdelen och framdelen.. som lite gymnastik.

Han fick gå över presenning och jobba lite över bommar också. Även han fick sin dos gräs efteråt;)

Vi har också ridit Chester och Duo idag.
Det blev side-pass, bakdels vändningar och bommar på 15 cm höjd så de fick lyfta på benen ordentligt.

Jag travjobbade Chester en del också i låg form.. och han jobbade på ordentligt igenom hela kroppen kändes så bra:)

Islandshästen kommer den 19.e juni så då blir det till att jobba med ännu en häst:)

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej!
Jag bad en bekant hjälpa mig böja igenom alla leder idag och det såg bra ut, misstänkte att hon kanske hade ont någonstans men det verkar inte så i alla fall så jag känner mig mycket lugnare! så det kan nog varit värmen + att hon var tokbrunstig! :)

jätteroligt att höra och otroligt trevlig blogg du hade!