Summa sidvisningar

söndag 6 februari 2011

Nästan ingen snö kvar..

Men desto mer vatten;)

Idag har jag jobbat med mitt sto Spinell xx och Chester..

Spinell fick både röra på sig framåt och avslappnande övningar.
Hon är väldigt taggad och när hon kände det var ordentligt fast tag i padocken så kom en hel serie bocksprång som heter "duga".. Vi stod och relaxade tillsammans en stund med huvudövningar och bakdelsövningar sedan var det som att vända en hand. Lugn och framförallt nöjd häst som jag ledde ut i hagen igen:)
Äldre bild på mig och Spinell :)


Jag tränade på att förflytta in Chester mellan fyrkanter och serpentinövningar ifrån marken och det funkade jätte bra.. Han har också mycket energi nu och jag drog nytta av dem och gjorde mycket tanke övningar med honom och han var väldigt positiv:)

Chester får tänka och han skall backa tre steg för att sedan ta sig ut till vänster;)




Lilla Kajsa i Michels sittpuff.. för sig som en liten prinsessa;)

Inga kommentarer: