Summa sidvisningar

lördag 14 september 2013

Ledsen och glad

Ja det går som i en dalbana upp och ned..

Har haft några dagar där jag saknade Chester ox så jag trodde jag skulle gå i sönder..

Men så går jag ut till Prince ox och jag blir så glad och kärleksfull igen. Jag är ju en högt känslig person och får väldigt starka känslor vad gäller ledsen, kärlek, arg och glad. Dessa känslor blir så höga ibland att de nästan går över i ångest och då plötsligt känns det som fjärilar i magen och jag får svårare att andas.. Jag får svårt att sitta stilla. Mitt eget recept är att skriva och jag går in på djupet som te x hästpsykologi, hästmassage artiklar mm.

Jag lägger om den dåliga energin som är som ett skenande tåg till kunskap som jag hela tiden söker och det funkar alltid.

Jag jobbar med hästarna och då är jag här och nu med hästen och då blir jag otroligt stark i psyket och jag KAN.. Jo jag kan och jag vet att detta gör jag bra.. *Så ifrån att gå ifrån väldigt dåligt självförtroende och låga tankar om mig själv för någon stund så blir jag super woman :)

Jag lägger ner min själ och jag älskar, ja jag älskar hästarna.. Det har drivit mig dit jag är idag tillsammans med min älskade Rikard och familj :)

ifrån det ena till det andra nu är jag glad igen och måste tänka på att Chester gav mig så många år med glädje :) Aldrig tråkigt vi hade och han gav mig så otroligt mycket kunskap som jag använder tillsammans med Prins nu :)

Här är min positiva energi som jag älskar.. Hästarna och arbeta med barn tillsammans med min älskade man och syster :)

Ja, det är jag ganska så avskalat men så är det!"

Kram på er som orkar läsa.........

Inga kommentarer: