Summa sidvisningar

onsdag 29 augusti 2018

Så genuint tacksam och stolt

Vi har under veckan som gått fått några väldigt positiva mejl ifrån de elever som startade nu i Augusti.

Det har varit meningar som:

- Tack för en otroligt lärorik träff 👍

- Jag kollade mina sadlar direkt och kunde se hur de låg med andra ögon. 👀

- Masserade min häst och fick en häst som gäspade och slöt ögonen och det kändes precis hon tackade mig ❤

Jag blir så genuint tacksam och glad när vi får dessa reaktioner för det är precis så vi vill det ska kännas. Både jag och Rikard gör vårt innersta för att alla ska känna sig välkomna och få så mycket kunskap som det går under året hos oss till hästmassör.

Igår när eleverna skrivit upp så ville de vidareutbilda sig hos oss och bara TÖRSTAR efter mer kunskap. Precis så är både jag och Rikard också. När man börjar skrapa på ytan så döljer det mycket mera på djupet

Känns som jag skryter nu men jag är såå otroligt stolt för allt slit har gett resultat och det är så personligt när man driver eget företag. Man vill ge kunden en "bra vara" och när man driver företaget hemma så vill man att kunden trivs och känner att det ska bli roligt att komma till oss.

















Jag känner mig också så stolt över våra elever som lägger ner sin själ i sitt arbete och som är så duktiga på att hjälpa häst och ägare. Ni är många som gör ett sådant enormt bra arbete och det lyfter oss som utbildare så, TACK.

Vi känner en sådan tacksamhet när vi hör av ifrån elever år efter år och även deras kunder som är så nöjda med sin terapeut . Ibland väljer en del att komma till oss pga att de haft en elev ifrån oss att gå vår utbildning... Kan man få ett bättre betyg! 💪💗
och tro mig.. Vi saknar er ❤

Precis som det är med människor så sätter en del ett mycket stort intryck och tack för du hjälper oss att orka kämpa vidare.

Inga kommentarer: