Summa sidvisningar

tisdag 14 september 2010

Hästmassage för att förebygga skador samt underhålla hästens muskulatur

Fortsätter lite utav förra inlägget.

Syster yster kom inte upp i sadeln pga värk i huvud och nacke.. Nytt försök till helgen:)
Sjukgymnasten har nu sagt till henne att det är bra med ridning som rehabilitering.
Vi ska bara se till så att hon kommer upp i sadeln.. Vi har en bra stabil mur som hon ska hoppa upp ifrån:)

Hela familjen red igår och det var hur härligt som helst.. Pigga hästar så vi fick hitta på lite saker så de fick och tänka på.

Jag tränar mycket på sidepass och bakdelsvändningar medan Rikard och Duo tränar början på en roll back.

Michel och hassel tultar runt och tar efter oss.. så himla kul och se;)

Häromdagen red jag ute på stubben och Chester tyckte det var kul med öppna ytor;)
Han ville iväg så vi red stora rundor på fältet och han tittade sig så nyfiket omkring..



Vad du è söt min kära lilla ponny, vad du è snäll min kära lilla häst. Du säger ingenting min kära lilla ponny men du è den jag gillar bäst

Idag håller vi kurs kl. 18.00 i Hästmassage för att förebygga skador samt underhålla hästens muskulatur..

Inga kommentarer: