Summa sidvisningar

onsdag 12 oktober 2011

Ihop släpp

Igår jobbade vi vidare med inlärningen hos Baloo och han är en kille med alla 4 hovarna på jorden:) Han är känslig samtidigt som han kan stänga av människan och titta på allt annat. Så det gäller för oss att göra oss intressanta och att visa att det är roligt att jobba.

Jag ber om att få baloos huvud till mig.
Som ignorerar mig totalt.. Då gäller det att ha tålamod och INTE öka trycket!
Jag klappar mig lätt på låret och säger kom igen killen:)


Tålamod...



Här har han förstått vad jag ber om och får eftergift då han för huvudet mot mig:)



Avslappnad:)



Idag har vi delat av hage och släppt ihop Chester och Baloo.. Hassel och Duo går ihop.. På kvällen när Baloo kommer in på box så kommer Chester ut till sina kompisar på lösdriften igen.

Det passar bäst så, då jag inte vill släppa ihop hela skocken då Duo vill ha Chester för sig själv;)




-------------------------------------------------------

Imorgon har vi psykologi och markarbete i ridhuet med två grupper hästmassage elever. Ska bli väldans kul:)

Inga kommentarer: