Summa sidvisningar

fredag 31 maj 2013

Sorg, förtvivlan och maktlöshet



Idag orkar jag skriva...tror jag.

Vi är i stor sorg då jag i måndags fick ta bort min älskade prins Chester ox. Han hade busat runt för häftigt i hagen och fick en fraktur vid bog och överarmsben.

Chester var en super livlig kille och glömde då att ha koll på sina långa ben.. Lika snurrig som matte..

Jag mår fruktansvärt dåligt och jag saknar honom så Min bästa vän!!

Du och jag Chester... Jag sa åt honom att vi snart ses igen och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kommer att göra det.


Vi ska hämta hans aska om 2 veckor och ska begrava honom hemma. Jag vill ge honom en sten som är formad som ett hjärta och lägga honom så jag kan se honom det första jag gör på morgonen samt det sista jag ser innan jag lägger mig för natten.

Detta gör SÅ ONT! Panik, ledsen och arg på samma gång!!

Just nu håller jag mig lite för mig själv orkar inte prata om det för utom med mina nära och kära som stöttar mig något otroligt
Så jag bryr mig om er men orkar inte riktigt just nu ifall ni undrar varför jag inte svarar på mail eller telefonsamtal på en gång..

Kram på er alla

Inga kommentarer: