Summa sidvisningar

söndag 12 april 2015

14 års kalas

Idag är Rikard och Michel på bio och ser fast and furious 7 och allt överblivet påskgodis har de med sig. Så där sparade vi lite pengar ;)

Nu sitter jag och jobbar och har tagit mig en liten avstickare ifrån massage, muskler och bildspel för att uppdatera bloggen.

KALAS

Igår var vi hos Pauline och Jörgen och firade Rasmus på hans 14 års dag. Den lilla börjar bli stor ;)

Vi bjöds på en supergod gryta med fläskfilé och kantareller.. Vi satt länge och åt och pratade och det var en sådan härlig stämning. En del planering inför det kommande året med sommar aktiviteter och till vintern skidåkning var en stor del av våra diskussioner :D

Vi stannade till sista man som vanligt och det var så skönt att vara med "familjen" igen. Då Michel haft körtelfeber och både jag och Rikard varit smått krassliga så har vi inte kunnat ses som vanligt. Vi är personer som får varandra att må bra och det är en sådan härlig känsla när man kan vara sig själv och prata om allt och diskutera och lyssna. Ja himmel vad jag har längtat..













BARNEN

Jisses vad tiden springer iväg. Michel skall fylla 13 år i sommar och Jossan blir 9 år och jag har så svårt att ta in det i mellan åt. Det känns inte som det gått så många år redan när man tittar på dessa bilderna:




Gossarna har alltid funnits där för varandra. det har varit en del "syskonbråk" och mycket syskonkärlek" 


Jag blir så varm i hjärtat när jag ser dessa bilder :)


 

Efter ett tag kom denna lilla flicka till världen. Som en lite virvelvind och snurrade fram orädd och modig :)

Killarna har alltid tagit hand om sin "lillasyster"


Lägg till bildtext

Ler och långhalm 




 









Inga kommentarer: