Summa sidvisningar

fredag 14 maj 2010

Duo har dragit timmerstockar...

Häromdagen tömkörde vi Duo med ett däck bakom sig.. det gick jättebra. sedan provade vi att dra timmer stockar osm inte var så väldigt stora. Han klarade det galant och stortrivdes med sin uppgift:)

Dagen därpå red jag honom i hagen och tränade trail och cavalletti bommar.




Igår red jag ut med Chester och syrran körde Hassel.. De var pigga och tyckte det var kul och se sig om i våra när område;)

På eftermiddagen red jag Duo och syrran red sitt engelska fullblodssto Mimsan..

Hovslagarn var hos oss i förrgår så hälften av hästarna blev framskodda.
Jag fick beröm för mitt jobb med Chester som står som en ängel nu när han skos..
Frdrik tycker han blivit så lugn och harmonisk och det värmde gott i hjärtat.

Nu håller vi på och förbereda inför barnkursen i horsemanship vilken ska bli kul att hålla i.

Inga kommentarer: