Summa sidvisningar

måndag 12 mars 2018

Vi trotsade flunsan en stund

Det har varit en riktigt gråmulen dag. Kroppen värker och luftrören rosslar och tar andan ur en.
MEN en timme tillsammans med pållarna och resten av finaste gänget lyfte hela dagen.

Gino och Michel har ny utrustning och det ser ut som att allt lutar åt western för dessa två. Vilken framåtanda Gino fick med sin nya sadel och Michel fick en så bra sits.

Gino Godfella ox

Ar Exclusive Prince ox

Tösen 

Jag orkade inte så mycket men Prince och jag övade lite på vår kroppsmedvetenhet och att lyssna på varandra och det gick över förväntan. Jag fick mig ett nafs när jag pratade med Rikard och Michel
som för att säga att nu är det du och jag Veronica.. Hallå..  👀

Jossan hoppade barbacka idag på en pigg liten Tösabit ❤️

Inga kommentarer: