Summa sidvisningar

onsdag 27 maj 2009

Löshoppning och träningshästar

Idag har jag städat undan i huset..vilket var väl behövt.

Efter det gick jag ut och löshoppade Chester och Hassel i padocken..

Svarat på kundmail har jag också gjort idag..det är många som är intresserade av massage utbildningen vilket är jätte kul:)

På måndag och tisdag 1-2 juni kommer mina elever i start grupp 1 hit igen.
Det ska bli så himla kul och höra om deras erfarenheter sen sist.
De ska få jobba med stresspunkter och vi skall gå igenom djupa muskler på hästen.

Vi ska jobba en hel del med hästpsykologi som är ett viktigt ämne i vår utbildning.
Lite psykologi bilder på några av våra träningshästar:)som varit hos oss..
Napache:

Maverick:

Chief Respons xx:

Jochua:

Dzaxz:

Amir ox

Charley:


Om en stund skall jag hoppa upp i soffan och mysa och vila, hà det..

Inga kommentarer: