Summa sidvisningar

söndag 3 maj 2009

Vilken aktiv dag :)

Vi byggde en trail bana med bommar och pressening och hinderstöd pust tungt var det men hur kul som helst.

Sen fixade vi ihopa alla tre hästarna och red allihopa..Så himla roligt. Jag sitter med ett stort leende på läpparna. :)

Backa igenom bommar i ett L, inte det lättaste men har alla J M
små råd i bakhuvudet..

Gå över en pressening, vill till att man litar på sin ledare:)


Just det, blicken vart du ska:)

Vi lekte följa John också, en nyttig lek för små barn. Leken innehåller koncentration och följsamhet.

My superman red Spinell, vårt 24 åriga fullblodssto och gud vad hon njöt att få visa vad hon kan..
Brunstig var hon också och hade ett gott öga till Chester:)


Spinell tyckte först att det var lite kusligt med att gå på den blå plast mattan men min man Charmade henne som vanligt:)


De är väl fina ihop:)

efter en timmes tid, blev lillen trött..-Jag hoppar av nu, mamma.
Ja gör du det sa jag..Sen gick han ut med sin Hassel..
Efter en stund när jag blicka dit låg han i Skottkärran och slappade och Hassel stod troget sidan om.

Tack för denna gången..

Hästarna fick sin lunch och mumsa i sig belåtet..
Jag fick ett ryck och crosstraina i hög hastighet i 14.5 minuter, YES..
Det har verkligen börjat göra resultat..

Sen blev det stretching i 10 minuter..sååå skönt..

Idag har vi fått in 5 anmälningar på våra kurser, ska bli så trevligt att träffa dessa nya människor i sommar:)

Inga kommentarer: