Summa sidvisningar

onsdag 6 maj 2009

Data crashen j-r!!!

Igår och idag har vi ordnat och donat med alla papper, och filer mm mm. Efter den lilla data crashen vi hade för lite sedan.

Vem har fått vad och inte.. jag tänker några fula ord just nu, men de får bli inne i huvudet.
Nu har vi äntligen rätt ut allt och det är tur vi har fått låna data undertiden..

Jag har varit i kontakt med mina hästmassörer i kurs 1.
Det går framåt för allihop och det är så kul att höra om deras upplevelser och sina nya "kunder".
Bra kämpat hör ni..

Vi vill finnas tillgängliga för er och känner ni att ni fastnat i något, så ring oss..

Vi håller på att göra ändringar i företaget.

Utbildningarna kräver allt mer tid och vi tänker utöka dessa, eftersom det finns ett stort intresse och behov av utbildning.

Du som vill komma och träna för oss med egen häst som har problem, eller vill ha hjälp med ridningen, få en bättre relation du är varmt välkommen för detta till oss.

Vilken blåst det är idag. Jag kunde knappt gå rak upp när jag gick ut till hästarna idag.
Vi har bestämt att ta in dem för kvällen..lite lugn o ro för öronen, vill de nog ha:)

Inga kommentarer: