Summa sidvisningar

måndag 18 maj 2009

Träning och träning

Framåt tidiga kvällen red jag Chester och Rikard fotade och hjälpte mig med lite fin slipning:)


Ryggning på John Moore`s vis

Den börjar bli bättre och bättre:)
Efter ridningen med Chester, tog vi in och borstade Hassel och vi for ut på gräsvägarna med rockarden och Hassel fick sträcka ut ett par gånger.
Vi hade riktigt kul..för säkerhets skull satt vi på tjocka stolsdynor, för det skumpar en del:)
------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag rättat prov och skrivit på nytt kursmaterial, fått blodad tand igen:)


Nu ikväll har jag ridit Chester och det gick SUPER:)
Rikard var också med på ett hörn och drillade oss:)

2 kommentarer:

Thor sa...

Hej!

På sista bilden där du svänger, Luta dig inte inåt! Kom ihåg vad John sa! Sväng inte som en motorcykel, sitt rakt upp!

Mvh
Thor

AndrÈns sa...

Hej Thor
Ska bli!! :) jag gör precis tvärtom på bilden..
Ibland glömmer jag i mitt fall att släppa mopeden, haha..
Nä ska skärpa mig:)
Tack igen för trevliga och väl ordnade dagar..Vi hoppas på fler..
Vi ses hälsningar Veronica