Summa sidvisningar

onsdag 22 juli 2009

Så himla glad:)




Idag har eleverna i grupp 2 varit på sin andra träff och de kommer imorgon också:)
Vi har jobbat med stresspunkter och vanliga muskelproblem på hopp, dressyr, galopp, western, distans och trav hästarna..
Petra får vår "lilla" hund i knäet:)


Imorgon ska vi jobba mycket med hästpsykologi.
De har fått en hel del praktik hästar och i grupp två har de också sina "fasta" kunder som är nöjda med våra elever... Blir så glad och stolt:)
För det måste man väl få vara;)

Truppen samlad:)




2 kommentarer:

Kerstin Bennhagen sa...

Jag är så stoöt över dig min dotter
du har förverkligat din dröm att jobba med hästar, Tänk att det var jag din mamma som a´nmälde dig till MCR i malmö att börja rida både du o jag älskar djur.
Mamma.

AndrÈns sa...

Tack ska du ha mamma...
Jo då var jag 8 år, liten och osäker... Men har vetat hela tiden vad jag vill:)

Ja djur älskare är vi, utan dem hade livet varit ganska meningslöst..
Kram... till dig min lilla mamma..