Summa sidvisningar

lördag 18 juli 2009

Speciell kontakt!


På eftermiddagen var vi hos vår hovslagare och masserade två trav hästar, varav den ena är hingst på 10 år och ska starta på tisdag:)

Det är en fantastisk vacker häst som inte har några problem i sina muskler... Lite spänd i länden efter träning, that´s it!

Ägaren varnade mig att han är ganska naffsig, men inte en ända gång var där ens en tanke till att bita mig.

Jag masserade på i ca 45 minuter och han slappnade av något kolossalt och tittade på mig med kloka, lugna ögon:)

Efter behandlingen följde han mig med blicken var jag än befann mig i stallet och när jag kom till honom slöt han ögonen och jag gosade med honom.
Vi fick den där speciella kontakten och hade jag varit ensam i stallet hade tårarna kommit i glädje:)

Chesters kloka öga, älskar honom såå mycket..

Inga kommentarer: