Summa sidvisningar

lördag 8 augusti 2009

Igår så....

Var jag och masserade hos en "gammal" kund i Törringeund som jag har haft i 5 år.. kul när man kan följa deras framsteg mm..
Förut höll jag i deras träning, men kan inte köra ut så ofta som en gång i veckan längre.. längre sträckor..

Men massagen håller vi vid liv lite då och då:)

På kvällen när vi kom hem, masserade jag igenom hela Duo, och han njöt i fulla drag:)
Jag fick ta i en del både på hals och bakdel.. och han gäspade och slappnade av och sträckte ut..
Idag har vi jobbat med avslappning.. imorgon blir det ridning.

Sabina har ridit honom nu när vi varit på High Chaparral. Det har gått mycket bra, han blir positivare och allt mer avspänd..
På tisdag kommer hans ägare och hälsar på oss, skall bli kul.

Sabina har ritit Spinell också vilket är bra för henne att hålla igång.

Chester har fått ta det lugnt med lite kel och gos:)
Imorgon skall jag rida honom också.

Inga kommentarer: