Summa sidvisningar

torsdag 29 december 2011

En sådan härlig tid.

Julen har varit och vi hade underbart mysigt och trevligt. Vi var hemma hos oss med ♥sis familj och min mamma♥. Det blev precis en sådan jul jag önskat mig förutom snön som jag saknar något kopiöst.

Jag har mycket svårt att förstå de som hellre har det grönt vintertid och massa plusgrader då jag tycker om minusgrader och snö. Marken behöver det för att "renas"

Tillbaka till julafton;) Jag fick många klappar som jag blev mycket glad för. Jag fick en Keyboard som jag önskat mig i många år:)av min ♥son och man♥.
Jag har redan lärt mig att spela 3 låtar och spelar mycket på gehör.
Ljuslyktor av mamma fick vi som är så snygga samt så fick jag ett halsband som kommer passa fint nu till nyårsfesten hemma hos lillsis.

Ljuslyktor fick vi av syrran och hennes familj som är väldigt eleganta som kommer passa fint på det nya stället;)







♥Syrran♥ har äntligen kommit igång med sitt fullblodssto. Syrran och har lite mer ork och balans efter lång tid med sin tråkiga inflammation på ryggmärgen som envist hänger sig kvar., Så det är riktigt härligt att se henne i sadeln igen:)

Vi mös till det ordentligt under julen och Chester och Pauline fick tomte luvor på sig;)
Det var inte så uppskattat i början av Chester men tillslut så gav han med sig, hihihi.
♥♥♥Något skeptisk och tuggar och slickar sig om munnen en stund:)



Igår var vi och höll kurs på Löddeköpinge Ridklubb i hästmassage & Horsemanship/hästpsykologi

De var enormt givande med duktiga elever och välmående, friska hästar:)
De var i väldigt fint skick muskulärt och det är underbar att se och känna:)




Inga kommentarer: