Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

Positiv energi, 100%

Kom igen, tjejen:

Igår så fick jag bruka så mycket energi psykiskt för att påverka Alaskas energi för framåt förande. Efter en stund blev hon peppad och vi travade några 150 m på grusväg och efter en stund ca 150 meter igen. Mycket beröm fick hon, då jag endast använde energi i min kropp och huvud. Liknelse: - som att jag låtsade att jag själv skulle springa fram i full fart ifrån noll och upp i hundra! Pepptalk;)


Bilder ifrån förra veckan: På Alaska.


Kom igen fortare:) Hon svarade fint på framåt hjälper..


Give me your head my friend:)


Igår tog vi hand om 2 bortspungna engelska bulldoggs, en hane och en tik.
Jag är glad att Rikard är kunnig med hundar. (Hundförare i grunden) Då hanen var lite ilsk på oss.. Rikard låtsades inte om honom utan satte sig ned och klappade tiken. Då kom han som ett skott, Rikard satt kvar och ignorerade homnom och efter en stund ville han också klappas;)

Som tur var kom ägaren efter bara någon timme och letade efter sina hundar så de fick komma hem igen:)

Inga kommentarer: