Summa sidvisningar

fredag 31 augusti 2018

Slutprov

Igår hade vi sju elever som plockade in varenda muskel och skelettdel på det praktiska slutprovet. Massagen gick mycket bra och det var som jag sa till dem - jag blir så varm i hjärtat då jag vet att de kommer att hjälpa många pållar att hålla kroppen i trim

- Jo men det är ju för vi har så bra lärare fick jag till svar. Visst betyder lärarna väldigt mycket men framförallt så betyder elevens känsla och intresse för hästen väldigt mycket. Att kunna känna och läsa av hästen kan man få hjälp med vissa knappar att trycka på men man måste också ha det i sig ❤


Nu sitter jag och väntar på alla som skriver sin tenta för att sedan rätta alla proven. Alla var så nervösa så det smittar av sig. Rikard sitter tillsammans med eleverna så jag kan sitta och skriva på bloggen, hahaha skämt åsido jag jobbar på med alla journaler som kommit in och ska granskas. Så jag har att göra men kände för en liten bloggisrunda.

Nu håller vi tummarna för hela gänget 👍

Inga kommentarer: