Summa sidvisningar

torsdag 23 augusti 2018

Teori och kvalmigt

Då var dag ett avklarad med nya elever. Vi har gått igenom hästens skelett och ytliga muskler samt påbörjat kunskaper inom basmedicin såsom nervsystemet, lymfsystemet och kardiovaskulära systemet.

Vi har diskuterat inridning av den unga hästen och dess påverkan för hästens kropp och knopp.

 


Idag var riktigt kvalmigt trots öppen dörr och fönster i skolsalen. Det känns i kroppen nu då huvudet är tungt och ögonen inte riktigt vill hålla sig öppna.

Går nog och lägger mig med en bra film och dricker min ananas loka.. Såå törstig då jag nästintill bara sörplat kaffe idag. Njaa inte riktigt sant för jag har hunnit lapat en del vatten ifrån kranen varje gång jag varit på toaletten. Ni som känner mig vet ju hur ofta jag springer på toa, hahaha :)

Ha nu en riktigt skön kväll och var rädd om dig kram Veronica

Inga kommentarer: