Summa sidvisningar

fredag 29 oktober 2010

Lovet har börjat..

Idag har lill killens lov börjat:) Så det blir sovmornar och mysfrukostar tillsammans.. Skönt med en paus nu när mörkret faller på allt mer.

Idag är vi hundvakt till syrrans två hundar, Ludde och Cookie.
Frida är med mig hela tiden som för att säga att denna matten är min;)
Lilla Cookie:



När jag gick ut med hästarna igår så kom Rikard med kameran i högsta hugg;)

Haha sa han här kommer gänget och jag...
Jag satt och tänkte när jag såg bilderna -vad skulle jag vara utan mina bästa vänner?

Vi förbereder inför föreläsningen på Horze till på onsdag den 3 november.. Har fått reda på att det blir en hel del personer på den och det ska bli så himla trevligt:)

Den 13 november har vi kurs för dig med egen häst.. Vill du kan du låna häst av oss.
Läs mer på hemsidan om den: http://annehemsgard.se/

Inga kommentarer: