Summa sidvisningar

tisdag 29 november 2011

Tinkerbell (Alaska)

Rikard har börjat kalla Alaska för Tinkerbell för han tycker hon är så söt:)
Häromdagen red jag Alaska på grusvägen och hon gick på bra och hon lyssnar bättre på min kroppshållning istället för skänklar.

Igår red jag henne på grusvägar och hon provade att stanna någon gång och låtsades att jag var luft;)



Men jag ökade trycket något med min sätt igång sits och tillslut gick hon och jag överöste henne med beröm.. Då blev det en väldig framutbjudning och vi avslutade ridpasset med att trava några steg:)

Mörkert kommer snabbare än man tror.. Men lite mys är det allt. Jag vill ha snö och minusgrader.. Nuuuu!


Våra andra fyrfotade vänner:)
Lilla/stora Kajsa och Smarty som myser i sänghalmen:)

1 kommentar:

Ninja sa...

Hej!
Tack för besöket....jooo, Liza är fin och bara min tre dagar i veckan :)
Nu har jag tittat igenom er hemsida noga....synd att det är en bit till skåne.