Summa sidvisningar

fredag 7 juni 2013

Två nyskrivna böcker


En bok om inridning



Vi har lagt tyngdpunkt på att få en stark och hållbar häst.

En häst ska vara kroppsmedveten och lyssna på små signaler.

Stor fokus ligger på förtroende och att hästen skall vilja vara med mig som hästmänniska.

Sadlar

99:-

-----------------------------------------

En bok om Inlärnings psykologi

Fokus ligger på att hästen ska förstå mig och jag skall förstå hästen.

Hur lär jag hästen att förstå mig på ett ödmjukt vis.

Säker hästhantering ligger inte i hjälm, säkerhetsväst även om det är bra och ska användas.

Säkerheten ligger i förebyggande inlärning och träning.

99:-

Vid köp av båda 150:-


För beställning sätt in summan på bangironr: 5374-0098

Skriv vad det gäller och namn och adress. Skriv ett mail när detta är gjort så skickar vi böckerna inom 2-3 arbetsdagar.

Inga kommentarer: