Summa sidvisningar

onsdag 25 december 2013

Dan före doppare dan & Julafton

Jag är trött men nöjd :)


Mys i sena julaftonsnatt

Julen är här..
 

Våra Brasor är största och bästa mysfaktorn i huset



Julaftonsmorgon börjades med risgrötskokning och en god kopp kaffe med familjen. Klockan två kom Pauline & Jörgen med barnen. Klockan tre bänkade vi upp oss vid tv.n för Kalle Anka med glögg och lite gott.

Mamma kom sedan och med sig hade hon sin underbara Janson och annat smått och gott ;) Jag vet ingen som gör så god Jansons Frestelse som lilla mamma :)

Middagen  avnjöts nere vid granen och barnen var så förväntansfulla inför paketen de skulle få.

Jag fick min favorit parfym Euphoria av Rikard och ett jätte snyggt halsband av Michel. Jag är så glad åt mina klappar :) Efter middag och paket så gick jag och syrran ut och hämtade in hästarna och det var skönt och komma ut och röra sig efter allt stilla sittande.

När vi kom in igen så var det dags för julklappsspelet och det var hur kul som helst :) Vi hade lyckats att få tag i riktigt fina och roliga och användbara grejer allihop. Toalettborste, isbroddar, sminkspeglar och skärbräda och ljusstake och kaffe och massa andra saker.. När gottiset kom fram så slängde vi oss i sofforna och lyssnade på musik och småtratade in på småtimmarna. Barnen var uppe på rummet och spelade och åt godis.

En underbar julafton med nära och kära, bättre kan det inte bli.


Inga kommentarer: