Summa sidvisningar

lördag 27 juli 2013

Vänner

BFF.s forever ;)





Vi har badat och solat en del sedan en vecka tillbaka. Vi har varit tillsammans med min syster och hennes familj vilket vi i och för sig är ganska ofta ;) Det är så skönt och vara med människor där man kan vara sig själv. Vi kan sitta tysta en lång stund utan att det känns konstigt och vi kan babbla en massa och har alltid något att prata om.

Vi har även träffat annky med familj en del, vilket har varit upplyftande. Vänner som ger positiv energi, me like :)
Det har varit skönt att göra annat utöver hästarna då Chester cirkulerar i mina tankar flera gånger om dagen.. Sorgen kommer att ta ett tag och fortfarande vaknar jag ibland och tänker idag ska vi rida ut, OJ just det:(

Prince är underbar att arbeta med och han är så kärleksfull och jag känner verkligen att detta kommer bli en god vän och jag hoppas han känner samma sak:). Det känns så då han lyssnar och kommer direkt jag ropar "Pinssen"

Inga kommentarer: