Summa sidvisningar

tisdag 22 maj 2018

Roligt med blogg

Jag tycker en blogg är roligare och lite friare än en hemsida på det vis att man kan leka mer med färger, bilder. Det behöver inte vara så stilrent alltid, hahaha..

En inridningshäst. Halvblodsvalack 6 år gammal.

Idag har jag bara suttit med teoretiskt arbete och är just nu helt slut i rutan. Medan jag sökte lämpliga bilder så hittade jag en gammal och suddig bild på en av våra inridningshästar/problemlösning som satt spår hos oss båda. En tuff kille som kastat av en hel del ryttare och som blev "farlig" i ridningen. Honom bestämde vi oss för att börja om ifrån början igen. Både jag och Rikard jobbade med honom avsuttet som uppsuttet. Rikard fick börja att rida honom barbacka medan jag hjälpte till ifrån marken.

När han åkte hem så kom det en liten tår ifrån oss båda två.. Fina lilla häst..

Vi arbetar med kortfilmer till våra elever som vi har genom nätet istället för våra dvd.s :)
På tiden eller hur, haha.

Men allt tar sin lilla tid och det måste det få göra för att bli så bra som möjligt. Nu ska jag släppa arbetet för idag och gå ut i det fina vädret. Morsning korsnig på dig :)

Inga kommentarer: