Summa sidvisningar

tisdag 4 november 2008

Buddy har åkt hem, snyft alltid lika jobbigt.

Jag jobbade Buddy för sista gången i går, och gjorde alla grunderna vi gått igenom.
Han skötte sig exemplariskt. Det kändes mycket bra eftersom Buddy åkt hem idag och skall fortsätta jobba med matte nu.
Vi lastade Buddy på 20 minuter och han var så lugn och fin och lyssnade på mina signaler. Vi kommer att sakna honom, speciellt Johanna som tycker han är väldigt speciell.

Jag har suttit och råjobbat med materialet till hästmassage-utbildningen och ser verkligen fram emot att starta upp den på måndag.

Johanna och Veronica 2 sköter stallet till mig idag, de är så gulliga.

Jag, Veronica 2 och Rikard jobbade med Dzazs i corallen, idag.
Han var väldigt kaxig och reste sig mot mig idag, så det blev en hel del ledarskap..Michel och Rasmus var ute med hundarna och busade och det ville nog han med:)

Sen hoppade Veronica 2 upp och Rikard hade honom i Lina och det gick så himla bra, ahn vände totalt och blev super koncentrerad. Vi jobbade med halt och igångsättning och huvudkontroll till vänster.

Vi hörs snart, nu skall vi snart käka korv och makaroner, mums..

Inga kommentarer: