Summa sidvisningar

lördag 22 november 2008

Snö, snö, snö, härligt!!

Igår kom det snö, och det är minusgrader, så himla härligt..
Jag och Christina, stod ute och pratade och stora snöflingor dinglade ner från himlen, helt underbart.
Min termo-overall, och öronlappsmössa, kom väl till pass, så skönt att inte frysa.

Tyvärr hade jag mycket jobb vid datorn att göra, så jag fick gå in medan Christina ordnade i stallet..

Under eftermiddagen blev jag intervjuad i hästars beteende och i ledarskap. Det var för tidningen häst och ryttare. Det var riktigt kul och en mycket trevlig journalist, som också var lite insatt i hästar.

När jag väl var färdig, körde jag Rikard och Michel ner i ridhuset med Chester, och jag jobbade honom att "släppa taget" om bettet och våga, gå själv, det gick jättebra.
Han tycker det är så skönt och gå lite längre ner och inte bara böjd i nacken..
Han har haft spänningar i nacke och rygg, för han gått för högt med krökt nacke, så det har tagit lite tid..

Han är så fin och jag är så glad för honom, han är mild i sättet och Michel står gärna och gosar med honom, när jag ryktar honom..

Sen blev det tv kväll, med lite wook, med vegetariska nudlar i olika färger, som var väldigt gott, Michel tyckte det såg mystiskt ut men sen åt han för glatta livet..

Inga kommentarer: