Summa sidvisningar

tisdag 3 mars 2009

Hjärngympa

Idag har jag suttit och skrivit ihop mer och nytt material till kommande kurser.
Skickat iväg paket till nya elever.
Har även varit i kontakt med Peder ang..ett nytt projekt vi har på gång..

Utbildningsdagen på Bollerup är flyttad till den 18 april, pga av influensan!!

I eftermiddags tränade vi Maverick, och han tog sina första travsteg med ryttare idag..
Han tyckte det var lite äckligt, och bockade till en gång men inget farligt. När vi sa bestämt NEJ! så stod han alldeles stilla:)
Han var mycket framåt i skritten och det såg riktigt trevligt ut.


Veronica red sen vidare på Spinell som var jättepigg!! Men hon tycker det är kul ännu min lilla Iron Lady..
Snart står det en cross trainer i huset och då ska jag träna, upp mina muskler igen..:)
Har tappat mycket, pg a ryggont, stelhet i kroppen mm det senaste året, och lagt på mig en del..Nu blir det andra bullar av!
Äta som vanligt men träna fysiskt.

Inga kommentarer: