Summa sidvisningar

torsdag 5 mars 2009

Stormvindar

I eftermiddags kom Veronica och vi jobbade Maverick, gick super..fastän det stormade helt vansinnigt.

Min man och Veronica tog en sväng om på grusvägen, medan jag höll i trådarna, haha..
Sen fick vi in alla hästarna som var såå busiga i blåsvädret.

Vi har fått beställning på vår bok Den fantastiska resan mot ett bra ledarskap av ett nätbokförlag, så håll nu tummarna att de gillar den:)
Det pirrar i magen när jag tänker på det..

Allt är så annorlunda när man gör något man brinner för. När jag gick i skolan, hade jag så svårt med matte, svenska och för att inte prata om historia mm..

Det är viktigt med skolan och att göra sitt bästa.
Men det är också viktigt att komma rätt med vad man vill göra..
Följ dina drömmar och tankar och försök leva ut dem..Då har du iallafall försökt..

Kram på er..

1 kommentar:

AndrÈns sa...

Tack christina (rodnar)..
Jo det handlar naturligtvis om en själv också:)
Hoppas du snart är bättre, krya på dig kram Veronica