Summa sidvisningar

söndag 1 mars 2009

Söndag eftermiddag

Idag är vi slöisar, men har ändå hunnit med en hel del:)

Jag har jobbat med Mimsan tillsammans med syrran med pressening och bommar. Mimsan behöver aktivera hjärnan, så det blev en hel del förflyttningar samt att kunna släppa allt runt omkring.
Hon är en hoppetossa, den 19 åriga gamla damen om hon inte blivit riktigt aktiverad på nån vecka.

Maverick fick också Pressening och trängselövningar och det var lite kusligt med presseningen. Han tog till sin flykt instinkt ett par gånger och for iväg, för att sen vända sig om och titta på mig. -Är du inte klok, ska jag gå förbi den där blåa konstiga saken på marken!
Efter en stund kom han närmre och närme och tillslut var det inga problem, han var så stolt och han fick ännu mer tillit till mig. Jag ber ju inte om något han inte skulle klara av.

Inga kommentarer: