Summa sidvisningar

måndag 2 mars 2009

Skrivbordsdag :)

Idag har jag nästintill suttit vid datan hela dagen..
Jag har fler som vill gå både hästmassage kurs och horsemanship kurs. Vilket är väldigt trevligt. Ni ska veta att ni är varmt välkomna!
Mamma har fått teckna fler bilder, för jag bär på nya ideèr till mina kurser. Det är mycket jobb med det teoretiska men samtidigt så är det hur kul som helst.

Det blir knepigt att rita bilderna men mamma är duktig och kämpar på:) Tack mamma för du ställer upp på oss..

I eftermiddags så jobbade jag med Maverick och det gick jättebra, vi arbetade med vår plastunna och en massa förflyttningar..

Lite oljud runt omkring jobbade vi också med, eftersom han är känslig för sådant.
Läskigt vart det men reaktionerna blev mindre och mindre, från Maverick.

Inga kommentarer: