Summa sidvisningar

lördag 28 februari 2009

Villken aktivitet det varit idag :)

Idag har det varit fart på Annehemsgård, med hästar och folk.
Jag gick upp tidigt och fodrade hästarna..sen in och åt frukost.
Då kom Christina in på en fika och vi pratade och mös..syrran dök upp med resten av familjen och det blev fullt hus:)
Pauline och Christina pysslade med Spinell och Mimsan och jag pysslade med Dzax som åker hem idag.

Mitt i allt kommer vår "hö farbror" och lämnar hösilage och Psuline och Christina sticker ut och rider.
Efter en stund hjälpte jag Christina lite och då fick Spinell fnatt så gammal hon är (24 år) haha..Hon hoppade och snodde runt som förr i tiden. Christina som bara ridit i 1 1/2 år blev lite skrajsen, men klarade av det jättebra!
Sen fortsatte de en stund i corallen, och avslutade i lugn och ro.

Nu åker Dzax snart, kommer sakna honom, men han behöver pusta lite och komma ut för hand i skogen ett tag.


Huvudet är bättre på mig, men rör jag mig hastigt så blir jag yr.

Ska försöka rida Chester imorgon...kram alla

1 kommentar:

AndrÈns sa...

Vad skönt Christina..:)
Spinell är så pigg och glad, tänk att hon fyller 24 år den 4 april i år, haha..
Vi ses snart kram